aaaww

Sitter och läser gamla blogginlägg från Mars 2008, ganska roliga faktiskt! Ganska kul att jag kommer ihåg typ alla drömmar jag berättar om och sådär! Bäst var det här inlägget om min lista på alla tjejerna, ganska kul faktiskt. Eller den här favoriten i repris.

Ikväll har jag med mening tackat nej till alla erbjudanden för att kunna chilla och ta igen mig från supertisdagens valvaka. Det ska bli mikket mikket skönt. Ska försöka få tag på senaste House, som av någon anledning inte har lagts ut än??? Eller kanske se Walk hard eller nåt. Ah well, hur som helst ska det lbi slappt. Och inget jobb på söndag... SURT! Men istället får jag gå på Klungan, så he najz.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Nästa House kommer inte förrän 11 november :C

2008-11-07 @ 18:14:30
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0