BUTTER

Jag inser att jag har varit lite surig mot mina kära klasskamrater de senaste dagarna, och det är ju inte likt mig. Eller? Hur som helst, för att göra upp lite (och för att jag har tråkigt) tänkte jag göra en fin lista på vad som är bra med dom. Och dåligt. Eeehh.... Okej, en lista om dom:

Vickie
  • Hennes namn rimmar på "Traktoria"
  • Hon gillar att ta på bröst, och det gör jag också, så det är ju bra.
  • Hon har bootie som hon gillar att visa upp.
  • Hon är go på att kramas.
  • Hon ska alltid skämta om det faktum att hon är vietnames och tar också till sig både komplimanger och förolämpningar för alla i hela Asien. Det är fint.
  • Hon ska alltid "skämta" om min brorsa.
  • Hon skriker mycket (jag sa inte att det skulle vara en lista på alla BRA saker)
  • Hon är envis som en åsna, men det är gulligt.

Erika
  • Hennes namn rimmar på "Penisika"
  • "Heeej"
  • Hon ska alltid köra tumbrottning, och fuskar till sig segern.
  • Hon hjälper mig med uppsatser som jag är hopplös på.
  • Hon har sina titties, och jag tror ALLA är tacksamma över det.
  • Jag älskar när hon tittar snabbt fram och tillbaka som om hon inte förstår, men sen ler och säger "JAG DRIIIIIIVER!!!"
  • Hon är bra på att muntra upp en när man är lite nere.
  • Jag kommer gråta blod när hon lämnar mig för alla feta amerikaner.

Linn
  • Hennes namn rimmar på "Muminn"
  • "Petter GOD DAMNIT!"
  • Hon kan NÄSTAN allt om film.
  • Hon är nästan den enda som kan mäta sig med mig i frågesporten.
  • När man sitter bredvid henne på lektionerna kan hon plötsligt titta på en som om hon just upptäckt att man sitter där och sen syna en uppifrån och ner som om man är äcklig. Sen vänder hon sig om och låtsas som ingenting.
  • Hon skyggar tillbaka så fort man rör i henne, vilket är roligt.
  • Ibland är hon kramig, och då är ALLAS dag förgylld.
  • Jag kommer sakna henne så fruktansvärt när hon far till Australien nästa år. Kan du fortfarande ångra dig?

Becky
  • Hennes namn rimmar på "Klimakterievecka"
  • Hon är alldeles lagomt benig.
  • Hon har en dans när hon står och pekar framåt samtidigt som hon juckar i luften. Skitkul.
  • Hon har... förlåt, HADE cp-ben som gjorde att hon gick jättefult. Jag önskar jag kunde få se det.
  • Hon är den som bor närmast mig i hela klassen och det äger, för då får jag åka buss med henne.
  • Hon är alldeles jätteskön att ligga på/ha på sig... men hon ska alltid jucka.
  • Hon har väldigt roligt skratt som bara gör en glad när man hör det.
  • Hon tog mig på bröstet istället för på handen. Vi brukar skämta om det, men det hon inte vet är att jag aldrig, ALDRIG, kommer tvätta det bröst hon tog i. Det var det vackraste som har hänt mig. Någonsin. 

Malin
  • Hennes namn rimmar på "uppochnerutochin"
  • Hon kan teckenspråk och jag kommer aldrig sluta tycka att det är koolt.
  • Det är jätteroligt att förolämpa henne och göra henne arg (det är delvis pga det som jag gör den här listan)
  • Hon har gott strössel (men äcklig chokladsås)
  • Hon har glas i lådor. Jag vet att jag klagade på det först, men egentligen tycker jag att det är koolt. Innerst inne. Väldigt långt inne.
  • Hon är liten och kramig och go.
  • Hon har snygga kläder på så sätt att jag aldrig skulle kunna ha på mig dom, tyvärr.
  • Hon kan se ut som en bebis... när hon vill, till skillnad från Jättebebisen, då.

Egentligen finns det ju massa fler saker. Som typ att Vickie och Malin är jättebra på att dansa, att jag tycker att ni alla är väldigt roliga, att ni alla är bara rakt igenom SNÄLLA och att jag är jätteglad över att ha fått hamna i samma klass som er. Ni är bara fina.................................................... puss.

Ordbajsningar
Postat av: benky

hahaha alltså ingrid du har förgyllt min dag! nästa gång jag är på dåligt humör ska jag gå in på din blogg och förse mig själv med ett gott skratt så jag lever längre...
(det värsta är att allt stämmer också.. nästan iaf!)

2008-03-11 @ 19:04:53
Postat av: Linn

haha din gay
"När man sitter bredvid henne på lektionerna kan hon plötsligt titta på en som om hon just upptäckt att man sitter där och sen syna en uppifrån och ner som om man är äcklig. Sen vänder hon sig om och låtsas som ingenting."
det visste jag inte ens om själv..

2008-03-11 @ 19:39:27
URL: http://detvarlinn.blogg.se
Postat av: Victoria

du vet om att det är här kommer vara morgondagens ämne!

"När man sitter bredvid henne på lektionerna kan hon plötsligt titta på en som om hon just upptäckt att man sitter där och sen syna en uppifrån och ner som om man är äcklig. Sen vänder hon sig om och låtsas som ingenting."

SOOOOOOOO TRUE!!!

det roligaste måste ändå ha varit rebecka klimakterievecka. Resten rimmade typ inte.

glad över att du började med mig men märkte även att det var mest konkreta negativa saker... jag kanske också måste göra en lista. över mig själv......emo
NÄ MED MASSA POSITIVA GREJER SÅ NI VET VAD FAN NI HAR FÖR NÅGOT....höhöhöhh...öhm..

vi gillar dig med ingrid :D och med vi menar jag jag....

2008-03-11 @ 19:53:50
URL: http://vickie.blogg.se
Postat av: malin

hahahah du är för gullig du! men jag håller med vickie, du är negativ mot små flickor som oss :( vi som tycker om dig så mycket!! jag vet att det är roligt att reta mig men jag vill bara ha kramar juuu! NU FÅR DU MIN LISTA OM DIG!:)

Ingrid:
-Hennes namn rimmar på riding eller bara ingenting..
-hon viftar lagomt mycket med händerna varje gång hon pratar..
-hon har ett stort krulligt svart hår som är mysigt men också ivägen rätt ofta
-hon har ett jättestörande pip som jag skulle kunna ta död på om jag kunde (ALLA STÖR SIG INGRID!)
-hon är oftast dum med mig, men jag vet att hon gör det på skoj och därför förlåter jag henne :)
-när hon väl är snäll med mig så är hon (såååå) rolig
-hon pratar ofta om sin konstiga och roliga familj som jag skulle vilja träffa, eller bevaka under en middag!
-hon är min NYPONROS!

nu går jag vidare till fyllekod!

2008-03-11 @ 20:59:23
URL: http://malbral.blogg.se
Postat av: erika

Bara min kommentar som saknas.
Men rooooooooooooligaste och mest sanna listan på länge.
Jag ska spara dina blodtårar i en glasburk och ha vid min feta amerikanska säng.
puss.

2008-03-11 @ 21:46:26
URL: http://erikajuh.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0