linni

Har varit vaken sen åtta idag igen. Har precis bajsat över hela Jennies msn över offline-meddelande för att jag har så tråkigt. Till slut bestämde jag mig för att gå in på apberget och läsa min gamla diarium. Jag kom inte långt förrän jag hittade det här frågeformuläret från Linn som hon skrev för kanske två månader sen. Det är typ det roligaste jag har läst. Jag vet att de flesta har läst det redan, men det förtjänar en favorit i repris:

1. När gick du upp idag? 11.21, men jag somnade om ett litet tag efteråt för Ingrid lät mig.. Vi hade sex.
2. Diamanter eller pärlor? Pärlor, för Ingrid brukar ha det.
3. Senaste filmen du såg på bio? Guldkompassen, med Ingrid.
4. Favorit-TV- program? Ingrid tipsade mig om The Office tror jag men tyvärr Ingrid.. Det är Six Feet Under och Oz. 5.Vlket är ditt mellanamn? Det kunde ha ha varit Ingrid som min kära Ingrid men det är tyvärr.. Erika. Som i Erika. Fyfan.
7. Din favoritmat? Sushi. Hihi, det har ett likadan vokal som Ingrid i slutet. Det får mig att tänka på Ingrid.
8. Vilken mat gillar du inte? Meat. Jag skrev på engelska för att Ingrid vill vara översättare mellan bland annat engelska och svenska.
9. Favoritchips? Ingrid fick mig att börja gilla stjärnsnacks, men naturchips är gott också.
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Jag gillar min Lejonkungen-cd för att det är Disney, Ingrid gillar Disney-filmer.
11. Vilken bil kör du? Jag kör ingen bil, precis som Ingrid.
12. Favoritmacka? Jag gillar Subway, precis som min Ingrid.
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? Alla som inte ser ut som Ingrid.
14. Vilka är dina favoritkläder? Ingrids kläder.
15. Om du fick åka vart du ville på semester? Spelar ingen roll, bara det är med Ingrid :D
16. Favoritklädmärke? Jag är en modeslav, tvärtemot Ingrid.
47. Hur många sänder du det här mailet till? Ungefär 20 personer jag är bekant med.

Ordbajsningar
Postat av: erika

nej ingrid, jag brukar inte få presenter i mitt påskägg. Första gången.

som i erika. Fyfan. HAHAH

2008-03-24 @ 11:03:13
URL: http://erikajuh.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0