SLUT på bloggen

Jag har kommit fram till att lägga ner bloggen på obestämd tid. Jag har inte tänkt ta bort den helt, för jag tror jag har haft den i närmare fem år nu och det finns mycket roligt här som jag inte vill gå miste om. Men på senare tid har det mest känts som att jag bara skriver för att hålla folk hemma i Umeå uppdaterade om vad jag gör, men då känns det samtidigt som att det roliga i det har försvunnit lite grann. Nu finns jag istället på facebook, men framför allt twitter, ifall man vill ha daglig information om mig. Annars får man helt enkelt ta och ringa mig för att få veta mer! Dock ska jag aldrig säga aldrig, en vacker dag kanske jag vill ha tillbaka den här skrivlusten och fortsätter blogga, men just nu är det inte aktuellt i alla fall!
TACK till alla som har läst bloggen under alla dessa år, och som fortfarande intresserar sig för mig och mitt liv och allt fånigt jag skriver om! Det har alltid värmt till i hjärtat att se kommentarer och besökarsiffror, det kan jag lova er!
 
Ifall man vill följa mig på andra sociala medier så finner man mig på:
Twitter: @Ingridiensen
Instagram: @inkykinky
Facebook: vafan, facebook är facebook. 
 
Så hörs vi när vi hörs! Hajdåååååååååååååååååå!
 

Ordbajsningar
Postat av: Viktor

Ahmen...

2013-03-06 @ 20:12:38
Postat av: Moster/gudmor Ylva

Don't like.
Ha de så himla bra i Barcelona!
Vi drar öster ut till påsk.

2013-03-08 @ 14:51:33
Postat av: Jekkie

meeeeeeeeeeeeeeeen:( Får typ tårar i ögonen. Why? Is this the end of an eraaa? WHYYYYYY!!... Jag läser ju din blogg för att den är så himla kulig, för att jag kan få mig en bit av Inkrif när jag bara vill liksom... Även om vi hörs på telefon och facebook, har det alltid vart så mysigt att ba kika in här och få lite ingrid...

Taaaack för den roligaste bloggen jag följt! Jag hoppas innerligt att skrivarlusten kommer tillbaka en vacker dag, inom en snar framtid...

Pusssssssssssss

2013-03-12 @ 12:31:37

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0