feeling good, y'all

Igår hade jag salstentan i filmhistoria som jag stressat över hela förra veckan. Det blev lite mycket med tentaplugg, hundvaktande, jobb och allt som hör där till, så igår ställde jag in alla planer på tentafest och bara satt i min pyjamas och la mig tidigt. Typ det skönaste jag kunde göra. 
Idag kom Jasmine, Amanda och Anna förbi på superlyxig brunch!!! Åååh, hade så himla kul med dom, det är så synd att Anna inte bor i Halmstad längre, har alltid så roligt med den jäntan. 
KOLLA LIKSOM. Så gott. 
 
Efter Anna och Amanda stuckit iväg så bokade jag och Jasmine resa till BARCELONA! AAAAAAAAAAH FREAK OOOUUUUUTTTTTT!!!!!!!! Vi åker 10-16 april, så det är ju typ om en månad??? Kan ni tänka er???? BARCELONA!!!!! Åh det ska bli så snuskigt roligt. Och solen skiner idag och jag är så glad att tentan och allt är över. Nu kan våren få komma och bara ta mig med sig.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0