farewell atlas

Eftersom jag är oerhört populär och en aldrig sinande inspirationskälla för vänner, familj och bekanta, blir jag ofta (SÅ ofta) ombedd att tipsa om bra filmer. Såklart får jag alltid hjärnsläpp precis då och kan inte komma på nåt, men som ni kanske har märkt så försöker jag istället skriva om dom jag tycker är bra här på bloggen. Idag måste jag tipsa er alla om Tyrannosaur, en brittisk film från 2011. Så fruktansvärt bra gjord och bra/hemsk berättelse om en man och en kvinna som lär känna varandra, och hjälper varandra i jobbiga stunder i sina respektive liv. Guud, jag och Jasmine satt verkligen och storbölade i biosalongen, SÅ BRA GJORD! Ja, ni måste helt enkelt se den, en av de bästa filmerna jag har sett på länge!
 
För övrigt har Atlas lämnat mig idag, efter tio fina dagar tillsammans. Det är lite tomt att han inte springer mig i hälarna vart jag än går, men fortfarande lite skönt att inte behöva planera mina dagar exakt så att jag inte är hemifrån mer än några timmar per dag. Dock har det känts bra att få prova på att ha en hund, som ju är en del av min bucket list. Men ja, tror det får komma med den ålder/livsstil då jag har en fastare dagsrutin och/eller lite fler personer i hushållet så man kan dela på ansvaret. 

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0