the end of an era

Den här sista helgen av ledighet innan skolan börjar igen har, som tur är, varit fullpackad av skoj, och sånt gillar jag! I fredags gick vi på bio och såg Django Unchained, SÅ BRA!!!! Alltså har en fet ladyboner för all talang som stoltserade i den filmen, Tarantino är en jävel på att göra film, och han tillsammans med Christoph Waltz är ett fantastiskt radarpar! Den kan jag varmt rekommendera alla att gå och se. Jag älskar när man går på bio och ser en film som är så bra att hela upplevelsen stannar med en i flera dagar och alla drömmar går ut på att tänka ut ett liknande äventyr man kan vara med om själv. 
Igår hade jag öppning och jobbade i mången timmar, och på kvällen samlades gänget igen för att se på NHL av alla saker på denna jord. Amanda, Martin och Erik gillar alla hockey, så jag och Jasmine hängde på för sällskapet. Dock slutade kvällen med att Jasmine blev helt fantastiskt förälskad i laget Boston Bruins och är nu ett riktigt fan! Så jag var inte hemma förrän fyra inatt, bara för att hon var tvungen att se klart den där förbannade matchen med sina nya älsklingar. Men det var kul i alla fall!
 
Idag är dock lite mindre av en rolig dag, för det är Colins sista dag i mitt lilla hem! Han ska få gå vidare för att bo hos världens coolaste familj, bestående av min klasskamrat Johanna och hennes rågoa ungar (och man, säkert, men honom har jag inte träffat så jag vet ej säkert). Dock vet jag att han kommer få det bra där, och så kan jag ju komma och hälsa på! Men never the less, 'tis the end of an era!
 
(Skylten får sitta kvar, dock)

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0