bildbevis

Igår hade vi en rejäl, good ole fashioned utgång. Vi blev hela sex, fina tjejer som samlades här hos mig och sen dansade natten lång. Katarina som jag lärde känna på instruktörskursen i Motala tog sig hit från Varberg för att vara med, så det var skitkul! 
Jag var inspirerad av Carrie i Sex and the city och gjorde stort hår. Det blev ännu större än så här, tro mig. Gick lös med hårsprayen. Det var värt det, för jag var faaaaabulooouuuus. 
Jag har köpt ett ministativ till min kamera, så det blitte några gruppbilder. Denna var bäst. Det är som ett härligt gäng jag har fått ihop här, måste jag säga!
Så fab. 
 
Tidigare i veckan åt jag middag med Cissi innan vi gick och såg Django Unchained. Igen. Älskar den filmen lite för mycket. Det bästa jag har gjort på länge är att ha tomtebloss lite överallt, så att man då och då kan få spraka lite granna. Gör vilken kväll som helst till världens bästa. 
Och i måndags var vi tvungna att muntra upp oss själva med lite (läs:mycket) gofika och årets första semla. Så gott. 
 

Ordbajsningar
Postat av: LN

snygging !

2013-01-27 @ 15:46:50
Postat av: Jennie

omg you so hot. Och vad kult med tomtebloss.

Rimmade nästan! Hoppas ni hade kul på fiestan.

Ssssstopppa mig, någon!

2013-01-28 @ 16:03:07

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0