the end of another era

Nu har min tillfälliga roomie Jasmine flyttat ut, och in i sin nya, fina lägenhet. Dagen har gått åt till att flytta hela trions bo från magasin till lägenheten, och nu är jag minsann helt schlutt i hela kroppen. Även om det är skönt att få vara ensam igen (och framför allt kunna prutta hur mycket jag vill, när jag vill), så kommer jag sakna att ha Jasmine så nära hela tiden! Vi har faktiskt haft supertrevligt, även om vi mest bara har suttit framför våra datorer och klagat på segt internet. Men ja, det är en trevlig omställning att ha någon att laga och äta middag tillsammans med varje dag, skratta åt TV:n med och bara få vara social med. Sen är Jasmine en så pass... färgstark person, så det gör det ju bara roligare! Jag önskar verkligen att ni alla fick träffa och lära känna henne, jag tror att ni skulle tycka om henne så fruktansvärt mycket!!
Liksom, varje dag slår hon upp ögonen på morgonen och frågar vad det blir för middag, eller förklarar att hon måste bajsa, kommer ut från toaletten någon minut senare och säger förvånat "... alltså... det där var en helt PERFEKT tolle*!! Den bara... plopp!". Vi hittade även en mus i min källartrapp som vi var tvungna att rädda, och som Jasmine döpte till Patrice (efter hennes favorit-hockeyspelare i Boston Bruins). Och så lyckades hon skrämma livet ur mig genom att slita upp badrumsdörren när jag borstade tänderna, hon fick det på video och ska se om hon kan lägga upp den på Youtube så jag kan dela med mig av den till er. Ja, jag vet inte, det här kanske blev en dålig förklaring av hur rolig och bra jag tycker att hon är, men det har helt enkelt varit en händelserik vecka! Men som tur är så finns hon ju kvar för mig att njuta av. 
 
Nu fortsätter min vecka som vanligt, vi ser mest bara film och har typ en föreläsning i veckan. Jag har dock kommit på ämnen till både min B- och C-uppsats, så jag är nöjd med mig själv! Vad dom ämnena är får ni dock veta när den tiden närmar sig. 
 
*tolle är skånska för bajskorv. 

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0