soran

Jag har salstenta på lördag, så den här veckan är det plugg, plugg, plugg som gäller. Inte skitakul, men tänkte dela med mig av vad som hände idag (som jag tyckte var lite roligt):
Ellen smsade och dampade om att Soran Ismail (som hon älskar) befinner sig i Halmstad nu. Som svar skickade jag den här bilden som Jasmine tog med honom typ i somras eller när det var, och skrev lol vi vet. 
Ellen svarade med att om vi nu sitter med Soran, så ville hon ha en bild på mig och Soran tillsammans som bevis. Jag skickade den här:
(Som jag tyckte var ganska fyndig)
Så twittrade jag om det:
Och Ellen skrev:
OCH SORAN SVARADE!!

Ordbajsningar
Postat av: jekkie

hahaha åhh så himla bra!!!

2013-02-27 @ 10:18:23

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0