happy happyyy

Gårkvällen gick riktigt bra! Min lilla inledning gick bra, och jag kan inte hjälpa att känna mig fetmäktig när alla måste visa sina biljetter för mig innan dom får komma in i salongen, hohoho. Filmen var dessutom superbra, kan rekommendera den till precis ALLA! Fantastiskt bra berättelse om starka kvinnor i en väldigt annorlunda kultur. När man säger "kärleksstrejka" blir det lätt att man automatiskt tänker på nåt fånigt á la 40 days and 40 nights (haaatar den filmen), men det här är väldigt annorlunda. Som sagt, rekommenderar den till alla - Källan heter den, eller La source des femmes på originalspråk. 
Sedan berättade hon som visade oss hela grejen om att det finns möjlighet för oss att vara med i styrelsen för Filmstudion senare, om vi skulle vara intresserade av det. Eh JA? Då får man alltså vara med och välja filmerna som ska visas, åka på filmfestivaler mm - alltså det jag hoppas få göra resten av mitt liv. Så förhoppningsvis är det en utveckling som sker inom en snar framtid!

Ordbajsningar
Postat av: LN

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VAD KUL du måste gå med i styrelsen! :D kolla vad skitn löser sig!!!1

2013-02-09 @ 16:27:05

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0