H-U-N-D-V-A-K-T

Jag har helt glömt bort att berätta att jag ska VARA HUNDVAKT!!!!!! Åt den HÄR lille krabaten, för att vara exakt:
Han heter Atlas och ska vara med mig i tio dagar, med start om precis en vecka! Jag får betalt 70 kr per dag, men jag tror vi alla vet att jag lika gärna skulle kunna betala den summan för att få ha honom. Är så stört lycklig över att få ta hand om honom, HOHIHIHIOHOH, TÄNK att jag kommer få se hur jag skulle vara som hundägare. Det finns ju en möjlighet att jag börjar kalla honom Frank, men det är en risk vi får ta. 

Ordbajsningar
Postat av: Ylva & Linn

Ååå, Atlas var ju hur söt som helst! Du kommer bli en fantastisk hundvakt!

2013-02-12 @ 19:31:27
Postat av: Mamma

Så himla söt!

2013-02-26 @ 22:33:40
Postat av: the.pimp

Asssså VAD har dem gjort med hans hår?? hur fick dem det sååå??? wtf?

2013-03-02 @ 13:19:41

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0