detta inlägg handlar ej om alla <3 dag

Igår firade jag den påhittade och onödiga högtiden Alla hjärtans dag tillsammans med Emma, så här snygg var hon (även fast hon inte kan göra ett hjärta med händerna om så hennes liv hängde på det):
Sedan gick vi på Filmstudion och såg en tysk film som heter Barbara. Den var lite långsam och lite småtråkig, men väldigt fint foto osv. Tror dock vi hade lita höga förväntningar från förra veckans fantastiska film. Annars är allt som vanligt, ser film film film hela dagarna på skolan och inte så mycket mer. Filmer jag kan rekommendera som vi har sett i veckan är Ådalen 31, som handlar om skotten i Ådalen, men som har typ det finaste foto jag har sett och visar så idyllisk svensk sommar att jag nästan blir deprimerad över slasket jag lever i för tillfället. Vi såg även My name is Joe, en sån där typisk brittisk film om arbetslösa Joe som försöker få ordning på sitt liv osv. Men ja, jättefin och jättebra! 
 
Ikväll drar jag dock iväg till Stockholm för att vidareutbilda mig till instruktör i feministiskt självförsvar! Just nu känns det lite halvdrygt att behöva packa och ta sig iväg, men får tänka på att jag kommer få träffa min lilla charmknutte Ellen och mysa med henne i två dagar!!! Gud vad jag saknar min familj, det är nästan oförskämt. Sen kommer jag även få träffa Becky och Malin på söndag innan jag åker hem, och det är tamefan också välbehövt! Sen, ICKE ATT FÖRGLÖMMA, så ska jag ju vara hundvakt när jag kommer hem!!!! ÅÅH SOM JAG LÄNGTAR ATLAS KOM TILL MAMA IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!!!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0