stolt och glad

Igår och idag jobbade jag ju som sagt mina första pass på mitt nya jobb, världens mysigaste café här i Halmstad! Det har verkligen gått hur bra som helst, och mina nya, supertrevliga kollegor har varit så uppmuntrande och uppskattande. Jag har fått så många komplimanger om att jag klarar mig bra och lär mig snabbt, så jag känner mig riktigt duktig och stolt och glad måste jag säga! Det känns som ett väldigt bra extrajobb och än så länge så känns det långt ifrån drygt att behöva jobba varje lördag. Och det är ju bra. 
Så nu har jag en stabil grund av bra självkänsla inför skolstarten på måndag - jag börjar ju i en helt ny klass och allt! Nog för att jag kommer ha Jasmine vid min sida, men vi hoppas ju så klart på att lära känna nya personer som är nästan lika coola som vi är. Håll tummarna. 

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0