inte helt ful i huvudet

Saker man inte kan göra med lösnaglar:
  • Peta sig i näsan
  • Klämma finnar
  • Plocka upp mynt från ett bord
  • Torka sig ordentligt i nedbajsade områden av kroppen (läs: anus)
Så jag filade ned mina lösnaglar och nu går det lite lättare. Dessutom tyckte jag det blev ganska mycket finare och fräschare, ser inte lika ghetto ut. Dessutom fick jag stå i kassan på jobbet idag och kände mig faaaab där jag stod och knappade på kassaapparaten med mina fräscha naglar. 
Här är jag på mina fikarast. När vi fikar på jobbet får vi sitta med resten av gästerna i matsalen, och jag brukar tänka att det är så en kändis känner sig när dom äter ute, för alla bara stirrar på en eftersom dom känner igen en då man har på sig jobbkläder och dom tänker "varför sitter hon här ute med oss?". Så jag bruka försöka pilla med telefonen men det känns också dumt. Så här försöker jag ta en bild utan att någon märker. 
Så här glad blev jag när jag såg att Harry Potter och fången från Azkaban går på tv. Min favorit bland böckerna, filmen är också helt okej!
Om jag hade vetat att jag skulle stå i kassan hade jag tagit mig tid att duscha. Annars brukar jag ju bara stå inne i köket med mössa på huvudet. Jag fick i alla fall till en snygg eyeliner-look, så var inte helt "ful i huvudet", som Jasmine brukar säga. 

Ordbajsningar
Postat av: LN

ahahahahha å i miss u ingrid :')

2012-09-29 @ 17:56:23

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0