härlig helg avslutad

Nu har min lilla mamsing åkt hem till Umeå igen efter en supertrevlig, efterlängtad och (från hennes sida) generös helg! I fredags hyrde vi en bil och jag fick köra (YAY!) till Helsingborg där vi gick på IKEA. Så här snygg var hon då:
Jag fick ta emot lite tidiga födelsedagspresenter, så nu är jag stolt ägare till en garderob, ny bäddmadrass, soffkuddar, doftljus och andra väldigt bra-att-ha-saker som jag saknat! Så fort jag har städat upp här lite grann ska jag ta lite kort på min fina inredning så ska ni få se.
 
Igår gick vi på stan och shoppade lite, och på kvällen blev det gomiddag. Efter middagen träffade vi upp ett helt enormt trevligt gäng av mina fina vänner så dom också fick träffa mamma, och så blev det lite för många drinkar och dans och sånt där, ni vet. Så här glada var några av oss igår:
Så ja, en superhärlig helg tar nu slut och skolan börjar igen!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0