ghettofaaab

GOT MY NAILS DID! Hahahahaha. En kompis kompis behövde nagelmodeller för att öva att göra gelénaglar på, och jag har aldrig gjort något liknande så tänkte why not. Känner mig sjukt ghettofabulous nu. Vill tillägga att det var gratis och mest bara som en kul grej, har inte gått och blivit nå lösnagelfantast nu. Men ja, lite kul är det hahaha.
Jag och Jasmine var fula under filmvisningen igår.
Vi gick på pubquiz på kvällen och firade Jasmines nya drömjobb. Temat var dock svensk hårdrock, så vi vann EJ. Men men, vi körde på med öl och vin och biljard och hade det skitkul ändå, så det gjorde inte så mycket.
Sen stack vi hem till Jasmine och killarna och spelade poker!! Det var huuur kul som helst, kände mig så bad ass och låtsade att det var celebrity poker som gick på tv för några år sedan. Jag och Amanda kom delad tredje plats, så inte helt fy skam! Hade sjukt kul kväll i alla fall!

Ordbajsningar
Postat av: LN

hahahah fan vad kul med lösnaglar!! vill också prova

2012-09-28 @ 19:03:15

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0