födelsedagsfirande

Igår hade jag en alldeles fantastisk födelsedag tillsammans med mina fina vänner! Digitalkameran åkte fram för första gången på flera månader, så här kommer några bilder!
Jag hade födelsedagspyntat så fint jag bara kunde!! Jättekul att vakna på morgonen och se alla ballonger. "Till mig? Men inte ska väl jag..."
Ellen skickade den här underbara teckningen till mig, typ det finaste jag har sett!!!!
Jag hade fettofika förberett. Även en daimtårta som inte hamnade på bild. 
Amanda fyllde ju såklart också år!!! Stjärnsystrar 4-ever <333
Det gick snabbt när presenterna öppnades. 
Jag och Jasmine vet minsann vad Amanda behöver - guldiga fuck you-glasögon. 
Jasmine gav mig ungefär världens bästa skylt att sätta på ytterdörren!!!!!
I våras skrev jag om hemsidan whoneedsfeminism.tumblr.com och att man skriver varför man behöver feminism och skickar in en bild på sig själv med en sån här skylt. Jag och Amanda diskuterade det då och jag sa att jag inte kunde komma på vad jag skulle skriva på en sån skylt, så jag hade inte skickat in någon. Dessutom har jag och Amanda haft diskussioner om hur hon inte tänker på feminism på samma sätt som mig. Så som en del av min födelsedagspresent gjorde hon den här skylten om varför hon behöver feminism och skickade in till deras hemsida. Jag blev så sjukt rörd, så himla fin gest och så gulligt!!
Vi lekte charader. 
Och det var ungefär min födelsedag! Hade fantastiskt kul och känner mig så lyckligt lottad som har så fina och omtänksamma vänner, både här i Halmstad och på andra ställen i världen som ringer, smsar, mailar och skickar videos! Tack allihopa!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0