antiklimax

Idag har varit ovärdaste dagen på länge, och då har jag gått hemma utan saker att göra i tre veckor nu! Det var ju första skoldagen, så jag och Jasmine var sjukt förväntansfulla på föreläsningen och nya klassen och alltihop, såklart. När vi blev insläppta i klassrummet fick vi veta att vår lärare har blivit sjukskriven samma förmiddag och att vi inte har någon lärare för tillfället, och att det inte fanns så mycket mer att göra. Antiklimaktiskt är bara förordet. Så förvirrade ställer sig alla upp och går därifrån, vi fick inte ens hälsa på våra nya klasskamrater liksom! Snopet! Hur som helst så tar jag och Jasmine en kaffe i caféet eftersom jag ändå skulle ha min första spanskalektion vid fyra.
Så vi chillar i typ två timmar tills Jasmine ska iväg, så då sätter jag mig själv och väntar på att lektionen ska börja. Ingen kommer. Jag står ensam i korridoren och klockan blir fyra och fortsätter ticka. Eeeeh jaha? Till slut kommer det en kvinna som verkar vara lärare och förklarar att min spanskakurs har blivit inställd, även fast jag har kunnat registrera mig på den och det har stått på schemat och allting. Så jag fick bara gå därifrån då också. Så jag har liksom varit på skolan i nästan fem timmar och bara väntat och blivit besviken. Såååååååååå störande och ovärt. Så ingen spanskakurs för mig, och förhoppningsvis får vi en lärare i filmvetenskapen senare i veckan. Morgondagens lektion är i alla fall inställd, så vi får väl se hur det går. 

Ordbajsningar
Postat av: LN

meeeeeen ay ayayayay señorita vad synd:(

2012-09-03 @ 22:06:42

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0