you can call me nicki minaj

Ni kanske ser vilken min jag kommer köra på denna kväll...
OBS OBS DETTA ÄR EJ NICKI MINAJ, utan min reaktionsbild efter att min hyresvärd, såklart, kommer och knackar på min dörr mitt under min photoshoot och frågar ifall jag har sett dammsugaren i källaren. Jag öppnade dörren med ett "JAG SKA PÅ MASKERAD IKVÄLL, JAG LOVAR!!!" och hans svar var "jahapp, det säger dom alla!" Ja ja, han har humor i alla fall. 
Och ja, om någon undrar så har jag på mig min sport-BH bak och fram för att få den rätta Minaj-looken. 

Ordbajsningar
Postat av: Jennie

Du var fett mycket snyggare än the reaaalz bitch, så att säga!!!!!

hihi puss!

2012-10-31 @ 23:47:07
URL: http://jenkla.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0