varför detta tvång på rubriker det förstör

Ja, min kropp var inte lite utmattad igår! I natt sov jag fjorton timmar och vaknade klockan två, så nu är min biologiska klocka helt fucked up. Har mest bara legat och sett på repriser av bra serier på tvn samt gått och handlat för att stilla mitt sockersug. Det fick bli en rulltårta och chokladmousse. Jag åt upp hela rulltårtan på lite mer än en timme. Please don't judge me. Förresten, finns det något farligt i att vara helt beroende av Varma Koppen-soppor? Jag är helt fast av någon JÄVLA anledning, och det kan inte vara nyttigt för min stackars kropp. Men oroa er inte, detta är inte det enda jag har ätit idag. Jag fick nämligen en påse gratis kyckling från jobbet igår, så atteeeeh... Ifall någon har några övriga frågor om mitt matintag, var god kommentera eller skicka mig ett mail till min tio år gamla mailadress [email protected] med ämnet "Food for thoughts". Tack på förhand!
 
Här är en screen cap från filmen "M - för mördare" som vi var tvungna att se för filmhistorian. 

Ordbajsningar
Postat av: LN

men fyfan vilken äckli bild hahahah

2012-10-21 @ 23:44:27
Postat av: Jennie

Alltid lika trevligt att se penisformen på gamla feta män

2012-10-25 @ 11:44:05
Postat av: the.pimp

löve what I see

2012-10-26 @ 19:40:13
Postat av: TESS!

ÅHHHH! M! Den filmen är ju SKITA bra! Lang gjorde sjukt bra filmer (eller iaf av dom tre jag sett).

2012-11-14 @ 21:42:57
URL: http://modertherea.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0