ullared-oskuld

Idag togs vår Ullared-oskuld, yaaay!!! Jag, Jasmine, Amanda och Cissi stack dit för att handla julklappar och beblanda oss med det folkliga patrasket. Jag köpte så gott som alla julklappar, lite julpynt, liten plastgran, termometer, julljusstakar och lite godis och klarade mig på nästan precis tusen kronor. Väldigt nöjd med det, även om jag får lov att lämna tillbaka några av kläderna jag köpte igår för att kunna betala för morgondagens frisörbesök! Men julklappar vill jag faktiskt prioritera till min älskade familj, för det struntade jag faktiskt i helt förra året. Så ja, om mina syskon läser det här så förväntar jag mig lite presenter av er i år, för nu har jag kirrat era biffar!
Här är jag lite sur för att jag precis förlorat en femma i en kundvagn som inte ville lossna, det var kallt och vi fick lov att stå i kö för att KOMMA IN I AFFÄREN! Så dumt har jag då aldrig varit med om. Amanda och Cissi är dock alltid glada. 
Glada efter att ha spenderat några penningar!
VI HITTADE ETT VILDSVIN PÅ VÄGEN HEM!!!!!! Det var helt enormt, har aldrig sett något liknande förut! Det levde först, men som ni ser dödade jag det med mina bara händer no big deal. 
 

Ordbajsningar
Postat av: Jennie

alltså så stört, efter att jag sett din bild imorse och slog på fyran så pratade dom om vildsvin!!! Hur dom typ ökar så kraftigt och skapar problem. Men jag ser att du vet hur man dealar med det. You go girl.

2012-10-31 @ 15:50:36

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0