tråkig kväll

Igår var en kväll med många känslor. För det första var jag sjukt uttråkad, då Amanda är bortrest hela helgen och Jasmine jobbade. Så jag bytte om till pyjamas det första jag gjorde efter jobbet och satt och såg på The Office i några timmar, vilket ibland är heaven, ibland hell. Sedan började jag känna mig lite ensam och nere, vilket egentligen är ganska ovanligt för mig (eller i princip händer kanske en gång per månad, if you catch my drift). Då fick jag istället dra ihop en liten skypekonferens med Ellen och Olof och det piggade upp mig väldans bra! Finns inget så härligt som att prata med två av mina tre älsklingar, längtar så mycket efter att få komma hem till dom! Efter det lyckades jag locka med Martin till att överraska Jasmine på hennes jobb eftersom det var hennes sista pass nu när hon äntligen har sagt upp sig. I princip ett helt år har hon försökt få mig att komma och sitta med henne när jag har tråkiga kvällar, men jag har aldrig orkat. Så ja, vi bestämde oss för att ta vara på det allra sista passet och kika förbi, särskilt eftersom hon var tvungen att jobba en timme extra eftersom klockan ställdes tillbaka hahahaha. Så vid midnatt bytte jag om från min sköna, varma pyjamas och gav mig ut i kylan. Så här taggad var jag då:
Det var faktiskt det bästa jag kunde göra som botemedel för min tråkiga kväll, jag hade jättekul med Martin, Jasmine blev glad att se oss och eftersom jag knappt hade ätit något på hela dagen blev jag lätt berusad på två öl. Och det var berättelsen om min kväll!
 
Nu är jag som vanligt förvirrad när det gäller vad klockan är, eftersom jag aldrig vet om min dator och mobil ställer om sig automatiskt eller inte. Båda visar samma tid, så det är den som gäller? Aja. 

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0