the boys are back in town

Efter en lång och helt sjukt rolig helg i Stockholm så är jag nu tillbaka i Halmstad! Jag har sovit alldeles för lite i och med att vi firade Jasmine i torsdags, gick upp tidigt i fredags för att åka tåg och sen bara fortsatt med sena nätter och tidiga mornar. Det är dock värt det, men det känns i hela kroppen! Welcome to adulthood, lixom bah. 
Här kommer några bilder från min instagram, ska se om jag kan få tag på dom Jasmine tog med sin digitalkamera senare också!
I torsdags fyllde som sagt den här pinglan 20 år, så vi gick på systemet! Här fäller hon en tår för att hon var så bakis.
Vi hade en blandning av barn och vuxen-kalas med bål, tårta, fiskedamm, partyhattar och pokerspel. Hade fantastiskt kul med vårt lilla gäng!!
På fredagen gick vi som sagt upp alldeles för tidigt och tog tåget till Stockholm. Väl där åkte vi hem till världens finaste Malin för att övernatta. Fick tyvärr ingen bild på henne, men kan försäkra er om att hon var precis lika underskön som det viskas om i natten. 
På lördag hade vi utbildning hela dagen som faktiskt var superintressant, med massa peppande ord från en grupp tjejer som alla vill hjälpa till och ställa upp för andra! Så inspirerande och jag längtar verkligen tills jag får en egen Lillasyster att skypa med!
På lördagkvällen gjorde vi dock något HELT annat och gick på Burlesquefestival!!!!!! Det var så himla roligt att se massa bröst och rumpor i olika storlekar som sprang omkring och dallrade. Det var ju inte riktigt striptease eller nåt sånt, utan alla hade koreograferade danser som verkligen var skitkul att se på. Den här bilden är från tasselsnurrartävlingen.
OCH JAG FICK BARA TRÄFFA ELSA BILLGREN WHAT WHAAAAAAAAAT. Hon var hur trevlig som helst och gav mig en kram och posade för massa bilder för att Jasmines kamera krånglade och hälsade att hon älskade min syster Ellen (detta dock bara för att jag hälsade att Ellen älskar henne först, men vi kan ju låtsas som att Elsa faktiskt har hört talas om henne för det blir roligare). Mycket nöjd med mitt möte, men orkar inte att jag ser ut som en överlycklig tolvåring på det här kortet. 
Under showen kunde man köpa lotter där pengarna gick till bröstcancerforskning. Jasmine köpte en och vi skojade hela kvällen om hur kul det skulle vara om hon vann. Och det var inte bara så att hon VANN, hon vann FÖRSTA PRIS!!!!!!!! En goodiebag med massa burlesquegrejer, bland annat tassels som man sätter på bröstvårtorna. Vi höll på att skratta ihjäl oss åt vår tur.
Och det här är från gårkvällen då vi satt på olika tåg tills ett på natten och var rejält trötta och slitna. Jag har lärt mig att Jasmine, likt Dimitri, kan sova nästan var som helst. Och om någon fattar den där referensen, var god kontakta mig. 

Ordbajsningar
Postat av: Olof

Anastasia? Näe?

2012-10-16 @ 00:46:33
Postat av: LN

ahhaha vad roligt ni verkar ha haft;););) vill också ha såna där tassels på pattarna!!
dimitri kommer väl från anastasia? att han sover på tåget???

2012-10-16 @ 13:01:32
Postat av: the.pimp

JAG FATTADE OCH JA TACK OM JAG ÄR LIKA HET SOM DIMITRI!

2012-10-16 @ 23:09:52

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0