som på 90-talet

Pluggar och har mig för fullt inför salstentan på fredag i filmhistoria. Det känns sådär, jag har någorlunda koll och om jag har tur med frågorna får jag godkänt. Jag har bara så svårt att komma ihåg årtal och sånt, jag hoppas verkligen inte att det drar ned mig allt för mycket. Men ja, vi får väl se hur det går. Annars är jag nalta less på vår lärare som är lagomt virrig och förvirrad och otydlig med allt, så att vi idag satt och hetsgjorde massa dagboksfrågor som vi egentligen inte hade behövt göra förrän nästa vecka, och tydligen missade att göra den uppgift vi faktiskt hade till idag, för att inte tala om massa tentapluggtid som gick till spillo. Suck. Dessutom vill hon bara ha saker på papper, så antingen måste man skriva allt för hand eller skriva ut från datorn och lämna in - hon VÄGRAR läsa saker på datorn eller skriva ut det själv. Och i och med att detta gäller både all läxa (ja, LÄXA!!) vi har + alla framtida hemtentor, så funderar jag på att investera i en billig skrivare från clas ohlsson eller nåt. Det känns fantastiskt ovärt att bara strunta i all teknologi som faktiskt gör det mesta lättare, men nej nej. Justja, har jag sagt att hon har alla klipp och filmer vi ska se på VHS och måste spola fram till rätt ställe varenda gång hon ska visa oss nåt, och att vi måste se alla filmer med skitkvalité och dåligt ljud? Jepp. Välkommen till 2012. 
 
Jag måste bara få avsluta med den här bilden, för JAJJEMÄN, nog är det jag och Jasmine som syns i bakgrunden på en av bilderna på Elsa Billgrens blogg!
Oh, så stiliga. Eller ja, jag TROR att det är vi, det borde ju nästan vara det. Eller käften, det ÄR vi. 
 
P.S. Det var Anastasia jag efterlyste i förra inlägget, det där om Dimitri. Skämmes på er som inte fattade. 

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0