regn och rusk yo

Nu har minusgraderna börjat rulla in i staden, vilket innebär att min lägenhet är förjävla kall. Det bästa jag gjorde igår var att bädda mitt extratäcke med ett alldeles nytt, jättefint påslakan som jag hade glömt bort att jag hade och ha det som ett konstant inslag i min soffa. Så varmt och gosigt så he int sant. Särskilt idag har det varit regn och rusk nå så fruktansvärt. Det hindrade mig dock ej från att shoppa lite nya kläder på stan ehhehehe.
Det här ska föreställa min panik när bilden på min TV hängde sig precis när Tyra skulle visa hur man toochar med rumpan. 
 
Snart kommer Jasmine hit. Jag ska bjuda på renskav!!!!!! som jag hittade på Maxi, det ska bli så gott!!! Sen ska vi se Psycho för jag vill se den men vågar inte själv. Imorn ska vi till ULLARED WHUT WHUUUUT!!! Ska handla julklappar och julpynt och ett par tofflor och en termometer så jag vet hur kallt det är ute. 
Jasmines största rädsla. 

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0