och på den sjunde dagen vilade ingrid

Tentan igår gick helt okej bra. Det hade kunnat gå bättre, det hade kunnat gå sämre, men jag tror i alla fall jag får godkänt, så jag är nöjd! Idag hade jag öppning på jobbet och har alltså varit uppe sedan halv sju imorse, och efter en liten tentafest/middag igår kväll och knappt en ledig stund på en och en halv vecka,känns det redigt skönt att få vila ut och sitta i min pyjamas hela kvällen. Jag tänkte istället bjuda på lite bilder från Jasmines digitalkamera från förra veckan som är lite roligare än mitt babbel.
Så här pigg och snygg och fräsch var jag på Jasmines födelsedag förra veckan. Mötte upp födelsedagsbarnet och killarna på systemet, såklart, och sen gick vi på matmarknad på torget. 
Hahahaha alltså finns det någon goare bild på dom här två? Tror fan inte det. Erik och Martin i sin fulla prakt!
Jag var glad i korvar, ja. 
Ungefär den vackraste och mest normala bilden på Jasmine ni någonsin kommer få se - så pertty.
"FAN SÅ DJUP BILD ÄNDÅ!" utropade jag och Martin och tog kort på ett chips.
Vi lät ett peddo sköta fiskedammen.
Jag fick skämmas efter jag spillde vin på Jasmines nya Sagan om ringen-brädspel.
Hopp till min och Jasmines Stockholm-resa! Här är vi uppklädda inför burlesquefestivalen och på en restaurang där Jasmine betalade 130 kronor för mikrade köttbullar från Mamma Scan.
Men snygg var hon ändå, det lilla jäntebarnet.
Hihihihihi bild på mig och Elsa igen. Bara för att Jasmines kamera krånglade så fick jag stå och kramas med henne skitalänge, bah så ni vet. Hon var mjuk. 
Detta är en man som stod på en stol i stringkalsonger, tassels på skinkorna och skakade som om livet hängde på det samtidigt som han hällde en flaska vodka över sig. Classy as fuck.
Överlycklig Jasmine efter att hon vann första pris i lottodragningen.
Efter jag har haft min flätor-på-huvudet-frisyr så ser det ut så här fint. Apropå detta så såg vi faktiskt Inger Nilsson (aka PIPPI MOTHERFUCKING LÅNGSTRUMP!!) på tåget!!!
Less på vägen hem.
 

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0