INGRIDS DAG

Idag är det såklart min NAMNSDAG, skämmes på alla er som har glömt gratta mig på denna otroligt viktiga och speciella dag. Jasmine gav mig till och med godis - vad har DU gjort för en Ingrid idag? Mmm juste. 
Jag har i alla fall spenderat den med att hårdplugga både på biblioteket och här hemma. Typ tredje gången sen jag flyttade in i den här lägenheten som jag faktiskt sitter vid mitt skrivbord (annat än för att äta middag och kunna se på TV samtidigt, då). 
När jag plockade undan på jobbet i lördags hittade jag den här superfina och säkert skitadyra pennan på ett av borden. Den fick följa med mig hem och är jättebra att skriva anteckningar med hehehehehehe.
Så här jag ser ut när jag slappnar av helt i ansiktet. Jag har verkligen fruktansvärd hållning.
Så här ser jag ut när jag sträcker på mig och försöker ELOOONGATE my neck, som Tyra alltid säger åt mig att göra. Men nu ser man upp i näsan min istället som också är ett big no no. Oj oj oj Tyra kom hit jag behöver din hjälp för att bli america's next top model.
One day you're in and the next day you're out, but the hår-och-glasögon-monstret is never out. Tidlös klassiker right there.

Ordbajsningar
Postat av: Alva

Jag skickade faktiskt ett sms!!! Och du svarade att jag var en muslim...

2012-10-11 @ 16:26:52

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0