i got boobies on mah mind

Jag har typ bröst på hjärnan bara för att jag satt längst fram på lektionen idag och min lärare hade väääärldens urringning och sina enormt fylliga boobies med enorm klyfta ute på vift. Seriöst, det är verkligen HELT omöjligt att inte stirra. Extra pinsamt blev det eftersom hon verkar ha gjort det till en vana att liksom prata till mig hela tiden, så jag är som tvungen att koncentrera mig för att inte stirra på hennes behag när hon lär mig om anglo-sachsisk dramaturgi. Det blev ju inte precis bättre när klockan började närma sig 17 och hjärnan är så trött att blicken bara fastnar hela tiden. But hey, that's life. And boobs. Life and boobies. 
Efter några chill timmar med Jasmine och grabbarna sitter jag nu och äter min middag från McDonalds samtidigt som jag ser ett program om viktnedgång. Ibland får man vara grisig, helt enkelt. Dessutom håller Erika på att komponera ihop ett träningsschema åt mig as we speak, så atteeeeh...
Imorgon blir det jobb som vanligt, men man måste njuta av stunden och ni vet ju vad man säger i såna här situationer:
Eller har jag fel va?

Ordbajsningar
Postat av: jennie (ELLER?)

Iblubbjoooooooooooooooooooooooooooo

2012-10-27 @ 13:37:34
URL: http://jenkla.blogg.se%20%28ELLER?%29

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0