gniretadppu

Ibland känns det sådär när cykelnyckeln går av i låset och man får gå hem i skolan i snålblåst och snäppet för höga klackar. Men då är det ju bra att man kan ringa en god vän och babbla bort en timme, samt steka sig ett par hamburgare och ha minifredag när man kommer hem! He gäll å va positiv, vettni.
Idag såg vi Farlig förbindelse på skolan och den var så bra! Schpännande och lite sexi, he så jag vill ha de! Gud, vad mycket norrländsk skrift det blev, jag ber ödmjukast om ursäkt mina kära vänner. Från och med nu skall jag skriva ofantligt korrekt och ordentligt, utan så mycket som en felstavning i sitke!*
Jag vet inte vad mer jag ska berätta, jag har mest gått i skola de senaste dagarna så inget skitakul har hänt. Jag kan ta och bjuda på några instagram-bilder till er oinvigda som inte följer mig där.
Jasmine tatuerade sig förra veckan och det blev så snyggt!!!!!!!!!!! Är så sugen på att tatuera mig igen nu, för även fast Jasmine ser ut som en riktigt buse nu så är hon egentligen snäll och har en stor påverkan på mitt liv, så nu vill jag vara som henne. 
Hade mini-tentafest förra fredagen med Cissi, Amanda och Jasmine. Nu tror jag dock att Amanda är död eller åtminstone allvarligt skadad eftersom jag varken har sett eller hört från henne sen dess även fast jag har skickat sms och frågat om hon lever. Hmm...
Jasmine är den misstänkte när det kommer till hemliga meddelanden på udda sidor i min anteckningsbok. Tatueringar och skällsord - vad är det för flicka jag umgås med egentligen? Rude.
 
Nu har jag faktiskt inte så mycket mer att visa eller berätta så ni får bara vänta tills jag hittar på något annat!
 
*(LOL SÅG NI VAD JAG GJORDE DÄR?!)

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0