frankdagen

Idag är det Franks namnsdag!!! Det firar jag genom att dricka kaffe ur min Frank-mugg jag fick i födelsedagspresent av Amanda!
Här försöker jag vara fin tillsammans med min mugg som om det vore en reklam.
"Hahaha åh, med en Frank-mugg i mitt liv blir allt bara så himla mycket roligare och bättre! Köp en Frank-mugg idag du med!"
"Jaså, det säger du, Frank? Borde vi kanske börja läsa om sovjetisk montagefilm och tysk expressionism nu när jag ändå har på mig glasögonen och ser smart ut?"
"Du har RÄTT, Frank, det ÄR stor skillnad på de kvinnliga karaktärerna inom italiensk neorealism och franska nya vågen! Gud vad du är smart!"
Här inser jag att jag räknade fel på kaffemängden/vattnet och bara har gjort en HALV kopp kaffe.
Här är jag less.
 
Uppdatering: Jag gjorde nytt kaffe.

Ordbajsningar
Postat av: Olof

Din blogg är bäst

Svar: tihi
Ingrid Kling

2012-10-04 @ 15:05:04
Postat av: Jennie

Håll me olof!:)))

2012-10-04 @ 19:23:51
Postat av: Mamma

Du är så rolig!

2012-10-11 @ 22:33:18

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0