ELLENS DAG

Idag fyller världens bästa Ellen 17 år! Alltså, kan ni tänka er att jag har en lillasyster som är sjutton år gammal? Jag känner mig som en dinosaurie, hur är detta möjligt? Jag önskar jag hade en riktigt gammal bild på henne att visa er, från när jag kallade hennes näsa "charmknutten" för den var så perfekt och liten och mjuk och len, och nu är den bara stor och vuxen och finnig och kokainsnortande. Eller den där sista antar jag bara, eftersom det är sånt vuxna näsor gör. VARFÖR BLIR ALLA GAMLA?!?!
Jag beställde den här boken hem till henne, liksom det bästa av två världar komponerat i en enda bok! SÅ BRA! Ser fram emot att få bläddra i den när jag kommer hem till jul! Annars tycker jag att min video från förra året fortfarande håller som present (SOM FÖR ÖVRIGT HAR 382 VISNINGAR?! YOUTUBE-FAMOUS WHAT UUUUP!)
 
 
 
Imorgon fyller Jasmine år, så då ska vi gå på systemet och spela poker och dricka drinkar och ha skitakuuul, ser så mycket fram emot det. På fredag morgon sätter jag och Jasmine oss på tåget till Stockholm för utbildning över helgen, så det blir nog inte jättemycket uppdatering (nu har ni allt blitt alldeles för bortskämda här på bloggen). Ser väldigt mycket fram emot att få träffa och krama på min Malin, utbilda mig till Storasyster och få gå på BURLESQUFESTIVAL!!! HUR COOLT?! Elsa Billgren ska vara domare för tasselsnurrartävling, så förhoppningsvis kommer jag kunna lägga upp en bild på henne och mig här sen, hohoho. 

Ordbajsningar
Postat av: Olof

Det ser ut som att det inte är Ryan Goslings hand som kliar honom på halsen

2012-10-12 @ 00:57:17

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0