två veckor kvar

Mina dagar fortsätter som sagt med att skriva hemtenta och, nu när min nya kurs har börjat, se film på skolan. Idag såg vi filmer från Israel och Palestina, dom var lite hemska respektive roliga. Förstår dock inte riktigt varför vi ser dom, men ja ja. Jag är lite less på skola nu, men håller verkligen fast vid tanken på att få åka hem till Umeå om precis två veckor! Längtar hem nå så fruktansvärt, måste jag säga. Vill så gärna bara få mysa med mina syskon och fira jul och rulla i snön som jag hoppas har kommit tills dess.
Jag var och fikade med Jasmine och Cissi efter skolan, sen gick vi på loppis och jag handlade lite julklappar och ett gäng fina asietter till mig själv. 
Så här fint är mitt fönster nu, med ljusstake och jule-Frank. Precis som det ska vara. 
Utsikten från min toalett när jag bajsar. Och ja, jag bajsar alltid med fötterna i vädret. 
Veckorevyn är pinsamma, även fast dom skämtar. 
Vet inte om jag har lagt upp den här bilden tidigare, men det var i alla fall mitt bildmanus som jag knåpade ihop för några veckor sedan och var väldigt stolt över. Egentligen borde jag jobba på ett till just nu istället för att blogga, men det går inte så bra. 

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0