taco heaven

sweet lord och bebi jesus vad glad jag är att jag kommit över min sociala tacorädsla (som i att jag är rädd för att vara patetisk/sorglig/ensam för att jag äter tacos ensam), för nu kan jag njuta av tacos skitamycket oftare!!! Samhället kan dra åt helvete som bara förespråkar att allt ska göras tillsammans med partners och vänner, jag är stark ensam med min tacos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LOOK AT THIS MOTHERFUCKING TACO AND LOVE IT LIKE YOUR NEWBORN BABY. KISS IT. KISS IT!!!
 
Nu ska jag proppa mig full, sova en stund, sedan packa ner ett paket pepparkaksdeg och en flaska julmust och bege mig till Jasmine och grabbarna för valvaka! Goooooooooooo Barry!

Ordbajsningar
Postat av: Jennie

Alltså, jag ska också komma över min tacorädsla. FÖR FASIKEN!!! Ensam är stark.

....Eller så kan vi skypa och äta tacos tillsammans?!?!?!! HIHIHI pussss!

2012-11-07 @ 08:26:06

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0