stor-halloween

Hanna och Ted kom och hälsade på! Dom klädde ut sig till hårdrockare och gammgubbe, eller hårdrockare och hennes besvikna fader, kanske. 
Jasmine och Martin var Napoleon Dynamite och Pedro. Så underbara.
Erik och Alex var snubbarna från Fear and loathing in Las Vegas.
Jag var ett bi (med honung på armen som ammunition) och Amanda var en ganska läskig mimare. 
Cissi och Sonny var Alice i Underlandet och Mad Hatter! Sonny gjorde hatten alldeles själv!!
Hahahaha alltså den här bilden. Man kan ju inte påstå att luvan var det mest smickrande för mitt ansikte, men det är ju tur att min sexighet lyser igenom alla sorters plagg och utklädnader. 
Jasmine vann pris för bästa kvinnliga utklädnad! (originalkön, alltså)
Viktor vann för bästa manliga utklädnad!
Napoleon Dynamite och Pedro blev bästa par.
Sen började vi byta utklädnader med varandra, såklart.
 
SNYGG KVÄLL!!

Ordbajsningar
Postat av: Jekkie

hahahaha ååhh, så himla fina ni var allihopa!! Och vad söta alla blev i din lilla bi-luva.

2012-11-05 @ 10:13:43
URL: http://jenkla.blogg.se
Postat av: Olof

Haha är det illa att jag inte fattade vilken Hanna det var förrän jag såg dubbelhakebilden?

2012-11-05 @ 16:06:16

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0