överraskningshelg!!

De senaste dagarna har varit en riktigt stor överraskning! I fredags hade jag bestämt med Jasmine att vi skulle hänga på kvällen, typ pyssla och äta middag tillsammans. Hon hade varit i Helsingborg en snabbis och ringde på eftermiddagen och sa att hon hade missat tåget och att hon skulle vara i Halmstad klockan sju, och bad mig att möta henne på tågstationen för hon hade så mycket grejer att bära. God vän som jag är står jag där prick sju och letar efter henne. Istället kommer ingen annan än Frida fram till mig och säger "Det är inte Jasmine som kommer det, är jag!!". Tror hon blev besviken på min reaktion för jag är typ fortfarande så chockad att jag inte vet vad jag ska säga. Jag och Frida har pratat om att hon ska komma och hälsa på mig här eftersom hon bor i Oslo nu för tiden och det är relativt nära, men så hade hon istället kontaktat Jasmine, som hon aldrig ens har träffat, och konspirerat för att överraska mig. SÅ HIMLA KUL!!! För er som inte vet vem Frida är, så är det min allra äldsta barndomskompis, vi räknade ut att vi har känt varandra i 15 år. Så sjukt. 
Vi har haft det så sjukt trevligt, pratat om massa viktigt och oviktigt och skrattat och gråtit lite och druckit och dansat och sovit. Verkligen perfekt timing eftersom mitt humör inte har varit på topp den senaste veckan, har känt mig lite nere och ensam, kanske lite hemlängtan på det. Ja, ni hör ju, perfekt med ett besök från den person som känner mig bäst nästan i hela världen. Vi har även tittat på alla barndomsminnen jag har sparat, gamla foton och massa sånt. Så roligt och bra så jag vet inte vart jag ska ta vägen. 
Det är vad jag har gjort i helgen!!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0