mini-halloween

Kvällens bästa var att Amanda bestämde sig för att klä ut sig till mig!! Så sjukt kul, hon fick till och med till mitt fotogeniska ansiktsuttryck! När vi väl gick ut och folk frågade henne vad hon hade klätt ut sig till sa hon "Jag är Ingrid Kling! Vadå, vet du inte vem INGRID KLING ÄR?! Herreguuuud, du måste kolla in hennes blogg, klingy.blogg.se, hon är den nya stora bloggerskan. Hur kan du INTE veta vem hon är?!" och typ skrev ner bloggadressen till folk hahahaha. 
Jasmine var en liten hemmafru och såg överlägsen ut hela kvällen. Vilken tur att jag fanns där för att förstöra precis alla bilder på henne. 
Cissi var polkagris!!
Jag tycker det är så roligt att när jag först såg den här bilden trodde jag att Amanda var jag och det är lite pinsamt eftersom jag hela kvällen klagade på att jag faktiskt inte har sånt där hår. Suck. 
Så snuskig bild jag råkade ta på mig själv i webcamen när jag kom hem inatt. Go kväll, allt som allt!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

hahah åh så himla braaaaa utklädnader! Alltså hats off för Amanda, så sjukt bra!!!!!!

2012-11-02 @ 15:08:13
URL: http://jenkla.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0