he bilder jö

Här kommer några bilder från senaste tiden, hoppas ni som klagar på blogguppdateringen blir nöjda nu! För övrigt så är det för att vi har hemtenta och bara sitter och pluggar/ser film hela dagarna som inget spännande händer. 
Vi börjar med några bilder från förra helgen, när Frida var här. Vi satt och tittade på gamla bilder och hittade den här godingen, förmodligen från sexårs skulle jag gissa! Vi hade byggt hunden i bakgrunden tillsammans. 
Frida fick fylla i min gamla "Mina Klasskamrater"-bok för typ trettonde gången under vår vänskap. Tänk att denna bok innehåller 11 år av hur mycket jag och Frida hatar krig, Bush, mördare, bruna bönor och matte. Om någon undrar så var vår högsta önskan oftast att bli rik, med undantaget från när jag önskade mig en jätteörn?
I torsdags bjöd jag Jasmine och Martin på middag, men he koka över. 
Igår, efter en dag av plugg och badhusbesök (SÅ ROLIGT DET VAR HERREGUD!!), så kom Jasmine och killarna hit för att dricka lite öl och bara hänga, chillaxa, umgås och sällskapas. Här försöker Jasmine gulla in sig hos Colin som springer omkring i sin hamsterboll. (OBS Jasmine har ej en enorm röv och superlitet huvud).
Vi provade olika effekter på kameran. 
Vilka favvosar!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0