good day

Bra dag idag! Det började bra då jag kände mig rejält snygg (har en snygg-period nu, älskar när det händer!) och till och med slängde på lite smink innan skolan. Det har fan inte hänt ofta de senaste månaderna, kan jag ju säga er. Dock hann jag bita av mitt nagelband innan jag stack till skolan och det blödde som en motherfucker. Var fortfarande snygg, dock. 
Jag har klippt mig också! Inte jättestor skillnad, men mycket fräschare och finare. Ingen kommentar på min mittbena, tack. 
Väl på skolan fick vi tillbaka tentorna i filmhistoria som vi skrev för två veckor sedan som jag tyckte jag gick sådär - JAG FICK VG!!!!!!!!!!! Hallelujah praise the lawd and baby jebus! Så glad och nöjd och lycklig och stolt över mig själv, kan ni förstå?! FÖRSTÅ!!!
Jag hade bestämt med Jasmine sedan tidigare att jag skulle följa med henne hem efter skolan och äta middag och ha fredagsmys. Det kändes som jag gick i mellanstadiet igen, "Får jag vara med dig efter skolan? Kan du fråga om jag får äta middag hos dig? Ska vi se X-Factor tillsammans?" Ja, ja, härlig och stillsam fredagkväll har jag i alla fall haft med Jasmine och grabbarna, riktigt skönt! 
 
Nu ser jag fram emot första lediga lördagen på länge imorn, och även vår feta halloweenfest imorn kväll! Dessutom kommer Söthanna och hennes boyfriend hit innan festen för att äta middag, så underbart trevligt har jag då aldrig vart med om!
 
Trevlig allhelgona på er, och glöm inte att skänka en tanke till alla dom som inte är med oss längre.

Ordbajsningar
Postat av: Alva

FYfan vad pretty!!!!!!!

2012-11-04 @ 19:15:18

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0