christmas peace out

Ibland får jag kraftiga fall av att göra vad fan jag vill, och då inträffar saker som att (men inte begränsat till):
  • Äta endast chicken nuggets tre dagar i rad pga lathet.
  • Köpa big meal på donken med extra cheddar dipp och betala med ica-kortet.
  • Lägga mina sista pengar på pysselgrejer som lila limstift.
  • Låta disk stå i alldeles för många dagar/alternativt veta att det står mat i kylskåpet som möglar men låter det stå kvar ändå.
  • Julpynta en vecka före första advent.
GISSA VAD JAG HAR GJORT IDAG?! Jajjemän, julpyntat. Till en början skyllde jag på att jag inte ville att jul-Frank, som jag fick av Jasmine, skulle se så ensam ut. 
Men who am i kidding, jag älskar julen och ville njuta lite i förväg. stäm mig, liksom. Det blev faktiskt jättefint och mysigt, första gången jag får julpynta min alldeles egna lägenhet!! Jag kan visa några bilder nån annan dag då jag inte har ont i huvudet.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0