valborg och dagen efter

Jag tror jag hade den bästa valborgsmässoaftonen i mitt liv igår kväll! Det var så trevligt, så fint väder, så härligt sällskap och så osatsigt att det bara blev helt superbra.
Vi satt i min lilla trädgård på en matta jag hittade i källaren. Jag, Amanda, Jasmine och Anna började på eftermiddagen med att bygga ihop den knallrosa grillen vi köpt tillsammans och satt och njöt av det fina vädret!
Martin, Erik och Erika gjorde oss sällskap.
När det blev för kallt för att vara ute gick vi in och resten av kvällen bestod nästan mest av att försöka göra Amanda så generad som möjligt.
'
Och idag kom Amanda hit med piggelin, så satte vi igång grillen igen och åt upp alla rester från gårdagen. Det har varit helt sjukt väder hela dagen idag, runt 22 grader och sol.
Martin får avsluta detta helt sjukt bildladdade inlägg! Det var ett tag sen kameran hängde med, så hoppas ni gillade den här fettobomben!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0