sommarskryt

Igår hade vi fetaste sommarvärmen, som dessutom kommer fortsätta i typ tio dagar till. Jag, Amanda och Jasmine låg i parken hela gårdagen och solade och åt glass, och idag går jag barbent och i öppna sandaler och jag kommer nog inte ens ha min tunna kofta på mig när jag åker hem. Och ja, jag har ett bad case of the sommarskryt, och bara det faktum att jag vet att ni hemma i Umeå inte alls har ens nära lika fint väder gör det hela såååå mycket göttigare. Jag ber om ursäkt för hur osmaklig jag verkar, men jag är så glaaaad. Dock innebär det också att min hjärna har gått på semester, men som tur är har vi inte jättemycket kvar i skolan nu. Snart, snart, snart sommarlov!!!!!!!!!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0