som i graven

Hoppsan, här var det allt varit tyst de senaste dagarna! Det är ju nästan som att jag har ett liv, så som jag håller på! Men icke, snarare avsaknaden av händelser som gör att bloggen står stilla. Har haft en rätt tråkig och händelselös helg, och kommer fortsätta ha en händelselös vecka som mest består av plugg och bortresta vänner. Så, ja. En bra sak är dock att jag precis kommit hem från en visning av Amelie från Montmartre på biblioteket, och jag kan glatt meddela er om att jag nu är helt 100% säker på att det är den bästa filmen som någonsin gjorts. Till och med bättre än Sagan om ringen................. That's right, I said it. Hela Amelie är så mycket lycka och underbara känslor hela filmen igenom... Ah, näe, den är genialisk. Nu vill jag till Paris igen. Suck.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0