något att se fram emot

Igår hade jag lagt mig för att sova, med öronproppar och allt, när min telefon ringer. Det var Jennie, som jag hade chattat med bara några minuter tidigare och sagt godnatt till. Vad fan vill hon nu då?
Jennie: Alltså... jag fick en konstig tanke...
Jag: ... Aha?
Jennie: ...Tänk om... jag har bokat en resa till dig...?
Jag: .... Va?
Jennie: HIHIHI.
Jag: ... har du bokat en resa hit till Halmstad?
Jennie: JA, FÖRSTA JUNI!!
Jag: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jennie: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Summa summarum: JENNIE KOMMER HIT OCH HÄLSAR PÅ MIG I FYRA DAGAR AAAAAAAAAAAAAAAAAH ME SO HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
På väg till Praha i höstas.

Ordbajsningar
Postat av: LN

men shit vad roligt!! :D

2012-05-17 @ 13:09:54
Postat av: Mamma

Men kul!!

2012-05-17 @ 23:40:02
Postat av: Anna

Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Jag sover alltid med öronproppar djupt insatta i öronen. Så skönt att slippa alla störande ljud när man ska sova. Sover så mycket bättre och djupare när jag har öronproppar på mig. Fler borde verkligen testa. Ibland får jag dock lite ont av propparna. Har du något tips på sköna öronproppar att sova med?

2012-05-19 @ 16:25:29

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0