mystisk sjukdom

Jag vaknade imorse av att hela världen snurrade och att jag knappt kunde ta mig ur sängen. Nackdelarna med att ha loftsäng ökar. Min lista består nu av:
  • Svårt att bädda, så det slutar med att jag inte tvättar mina sängkläder på fyra månader.
  • Svårt att klätta upp i sängen när jag är full/svårt att komma ned från sängen snabbt nog när jag är bakis och måste springa på toa av olika anledningar/jobbigt att klättra ned när jag nästan har somnat men inser att jag måste kissa en sista gång/lite halvfarlig när jag blir yr från mystisk, okänd sjukdom.
  • Svårt att genomföra sexuella akter i (detta är en teori som ännu är oprövad, men den är enligt mig mycket sannolik).
  • Kommer närmare de enorma spindlarna som gillar att para sig och föröka sig längs med taket.
Tyvärr är nackdelarna just nu fler än fördelarna, som är:
  • Smidigt att ha en säng i taket med tanke på att jag har världens minsta lägenhet med över tre meter i tak.
  • Den är faktiskt skön att sova i.
  • Ifall någon bryter sig in mitt i natten kanske dom inte mördar mig på dirren eftersom jag ligger uppe i sängen och dom kanske inte ser mig.
Men ja, som sagt så vaknade jag med någon kontsig sjukdom som gjorde att jag var superyr och allt bara snurrade. Så jag kunde inte ta mig till skolan utan har fått ligga på soffan hela förmiddagen och sippa juice för att få i mig något. Nu ligger jag fortfarande på soffan men mår lite bättre, så tummen upp på det.
-
Är det förresten någon som minns hemsidan kamrat.nu? Det var typ den första sidan jag blev medlem på, tror jag skapade min första email-adress för den (som jag fortfarande använder). Undrar om det fortfarande bara hänger pedofiler där?

Ordbajsningar
Postat av: LN

hängde det bara pedofiler där eller var det bara föräldrarna som sa det?

2012-05-14 @ 18:18:50
Postat av: Mam

Oj, stackare, hoppas du mår bättre nu!

2012-05-14 @ 22:17:12

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0