min helg och flygbiljett bokad!

I fredags tog jag en öl eller två med Amanda. Jag tyckte det var MISSION ACCOMPLISHED eftersom jag kände mig minst lika snygg som jag var på den där gamla bilden jag la upp på mig själv tidigare. Så här snygg och harmonisk såg jag ut:
Damn, gurl, you is fine.
Igår gick jag, Amanda och Emma på Halmstadsgillet, typ massa kulturkaktiviteter runtom på stan och i massa parker. Det var superhärligt och mysigt!
Vi köpte färska munkar!!!!!!!!!!!!!!
Och jag köpte kanderade mandlar som jag precis insåg att jag har kvar i min väska!!!!!!!
Och så satt vi och lyssnade på nån stråkorkester tills det började regna. Då gick vi hem och gjorde tacopaj och såg på eurovision och var förvånade över att Sverige vann. Tummen upp på det!
-
Idag måste jag plugga och förbereda sista skolarbetet för terminen, men innan jag satte igång med det bestämde jag mig för att boka en flygbiljett hem till Umeå!!! Så måndagen den fjärde juni, alltså nästa måndag, landar jag 21.45 i Umeå. Det är ju bara typ en vecka kvar, det känns helt stört!!!! Men framför allt väldigt kul, det ska bli så roligt att få vara hemma och träffa alla er jag har saknat så länge!

Ordbajsningar
Postat av: jekkie

you so hawt, you so haawt

2012-05-27 @ 23:22:51
Postat av: LN

shit vilka fina bilder på dig..... jag blir tårögd, jag längtar fett mycket tills du kommer till umeå!! det kommer vara så skönt att vara med dig i sommar:D

2012-05-28 @ 14:11:04

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0