med lånade pengar

Idag har vi planerat vår kulturdebatt som vi ska hålla imorn - SISTA DAGEN I SKOLAN!!! Wooooooooooop, kunde typ inte vara gladare, det ska bli så sjukt fantastiskt härligt att vara klar med det här året och få sommar!
Efter det traskade jag och Jasmine på stan en stund. Eftersom jag har suktat efter en jeansjacka i typ två månader nu och faktiskt kände att jag förtjänade det lite grann, så köpte jag mig en fin på H&M. Med pengarna jag har lånat av mamma. Det låter kanske värsta oansvarigt, men... jag ville så gärna ha en, och det finns nog ingen som kan förstå det bättre än min käre moder!
gif maker
När jag ändå höll på så fick det bli en prickig liten sommarklänning också. Meh hallå, kolla hur snyggt det är tillsammans?!?? "EEYY, TONY, EYY, TONY, TONY!"

Ordbajsningar
Postat av: Alva

Åh vad söt du var i det där håret

2012-05-28 @ 17:31:33
Postat av: Mamma

Det är bra, man ska se till att fira sina framgångar! Grattis till ett bra första år!

2012-05-31 @ 21:29:16

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0