GRATTIS JENNIE

Idag fyller min allra finaste, bästaste och nästan äldsta vän Jennie 22 år! Vi har känt varandra i fem år och aldrig varit så bra vänner som vi är nu, även fast vi inte får träffa varandra på flera, flera månader. Jag tänkte skriva värsta långa kärleksförklaringen till henne här, men jag har lite svårt för att sätta ord på hur mycket hon betyder för mig, och jag har en stark känsla av att ni ändå inte kommer förstå hur mycket jag älskar henne! Så därför spar jag på mina ord, och visar er istället en del av min födelsedagspresent till henne. Den går i princip ut på att bevisa hur jag är beredd på att skämma ut mig själv offentligt för hennes skull.
Stort tack till mina fina vänner Jasmine och Amanda som hjälpte till att filma och medverka i den här knäppa idén!

Ordbajsningar
Postat av: Jennie - INNEHAVAREN AV DEDIKATIONEN!

bästabästabästa!

2012-05-16 @ 21:19:13
Postat av: Mamma

Snyggt, inte visste jag att du var så där bra på att hjula!

2012-05-17 @ 23:38:26

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0