fler dagar som denna

Idag har varit en så underbart lång och perfekt dag, tänk om fler dagar kunde vara som denna? Den näst sista skoldagen började med att jag, Jasmine, Amanda och Anna träffades på skolans gräsmatta för att äta lunch och planera kulturdebatten vi ska ha nästa vecka.
Det var ännu en dag med 30 grader och sol, så vi har svettats nanting!! Sen höll vi tal på skolan, alla hade jättebra tal och det gick även superbra för mig! Jag höll ett hyllningstal till Amanda och Jasmine och hur tacksam jag är över deras vänskap, det verkade som att dom uppskattade det!
Efter skolan spontancyklade vi till stranden som bara ligger några minuter bort från skolan.
Jasmine blev "ramad" som det så fint heter på skånska. Att bli skjutsad på cykel, alltså.
Så blev det sol och bad för hela slanten! Och JA, vi badade och det var inte alls speciellt kallt, ungefär som det är i Umeå mitt i sommaren! Hur skönt som helst!
Efter stranden cyklade vi in till stan igen, köpte lite mat på Hemköp (RIBS RIBS RIBS RIBS för mig) och sen var det Shakespeare i parken, ett ihopplock av höjdpunkterna från olika komedier! Det var riktigt roligt, faktiskt.
Och det var min underbart fina och långa dag! Nu är jag helt slut, ska bara duscha av mig saltvattnet och sen somna som en stock. Lycklig Ingrid signing out!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0