firafirafira

Idag genomförde vi vår kulturdebatt, som jag måste säga gick väldans bra! Efter det stack jag, Amanda, Jasmine och Anna till sushibuffén inne i stan för att fira att skolan är över, YAAAY!! Jag har alltså avklarat mitt första år på högskolan och jag kunde inte vara stoltare. Mycket glad, mycket glad!! Nu blir det bara ta det lugnt i några dagar, typ städa och packa inför resan till Umeå på måndag. Tyvärr har vädret blivit bra mycket sämre och det kommer typ bara regna fram tills att jag åker. Suck. Ja ja. På lördag har jag sista helgen med tjejerna innan vi skiljs åt inför sommaren. Vi har köpt ett par jeans som vi ska dela på och skicka runt till varandra. Åååh, hoppas hoppas hoppas jag träffar en grek på ett fotbollsläger tillsammans med en 13-årig cancerunge och sen gå på min pappas oväntade bröllop!! Håller tummarna.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0